Uczniowie podczas wydarzeń projektowych poszerzają nie tylko wiedzę z dziedzin science, ale przede wszystkim przeplatają ją działaniami z pograniczna nauk ścisłych i humanistycznych, posługując się przy tym narzędziami TIK. Projekt mieści w sobie interdyscyplinarny STEAM-owy zakres treści, a partnerami są szkoły z Portugalii, Turcji i Polski. Uczniowie szkół partnerskich w sposób innowacyjny współpracują, edukując siebie nawzajem. Podczas jednego z wykonywanych zadań kreowali świat w Minecraft. W praktyce zestawili swoje umiejętności, zainteresowania i wiedzę, a co za tym idzie, zakodowali świat oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju, w którym zaprezentowali szereg zależności przyrodniczych, a także rozwiązań służących wytwarzaniu i oszczędzaniu energii.
POLECAMY
Program eTwinning a współczesne problemy środowiskowe
W 2020 r. głównym tematem dla programu eTwinning są zmiany klimatu i wyzwania prośrodowiskowe. W ten sposób edukacja na poziomie ponadnarodowym włącza się w dyskusję na niezwykle ważne ekologicznie, społecznie i gospodarczo tematy. Poprzez platformę eTwinning, na któ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań czasopisma "Biologia w Szkole"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- ...i wiele więcej!