W zakresie umiejętności uczeń:
POLECAMY
- podpisuje kości na schematycznym rysunku,
- charakteryzuje podział kości ze względu na ich kształt i wielkość,
- określa na sobie położenie przykładowych połączeń kości,
- charakteryzuje funkcje szkieletu,
- określa, w jaki sposób pracują mięśnie,
- proponuje przykładowe zachowania, które mają korzystny wpływ na układ ruchu.
Postawy i przekonania. Uczeń:
- rozumie potrzebę dbania o układ ruchu,
- aktywnie pracuje na zajęciach,
- przestrzega obowiązujących reguł,
- zachowuje się kulturalnie podczas lekcji.
✓Środki dydaktyczne:
- łamigłówka,
- model szkieletu,
- modele różnych typów kości,
- schemat budowy szkieletu,
- wyc...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 wydań czasopisma "Biologia w Szkole"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- ...i wiele więcej!